UPOZORNĚNÍ
Veškeré fotografie zboží v eshopu jsou pouze ilustrativní, a nemusí zcela odpovídat prodávanému zboží. Na zboží nemusí být shodné popisy a polepy, barva zboží se nemusí zcela shodovat s barvou na fotografii.
1. Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s pravidly obchodu, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních ůdajů.
2. Žádáme Vás, aby jste ve svém zájmu uváděli přesné a pravdivé údaje do objednávkového formuláře. Každá objednávka je po odeslání potvrzena e-mailovou zprávou, ve které máte poslední možnost zkontrolovat správnost vyplněných ůdajů. Pokud je v objednávce z nějakého důvodu chyba, neprodleně nás kontaktujte.
3. Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně cen, platí vždy ceny uvedené v již uskutečněné objednávce.
4. Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, nějaké chybějící či nepřesné údaje apod.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
VRÁCENÍ ZBOŽÍ:
Zákazník je oprávněn vrátit zboží do 2 týdnů od jeho nákupu pouze v těchto případech: - při chybné dodávce, při výrobních vadách, pokud je zboží dodáno poškozené a není reklamováno u přepravní společnosti, kdy k poškození došlo špatnou manipulací ze strany dopravce (Česká pošta, DPD a jiné).
ZBOŽÍ, KTERÉ NELZE VRÁTIT:
Výrobky úmyslně poškozené, výrobky, které nejsou vhodné pro opětovný prodej z důvodu špatné manipulace a nevhodného skladování, použité výrobky, nelze vracet jednotlivé produkty v případě, že byly nakoupeny jako součást sady.
REKLAMACE VADNÉHO ZBOŽÍ:
Záruční doba je v délce 24 měsíců od převzetí zboží/výrobku, pokud se nejedná o zboží/výrobek s kratší dobou exspirace danou společností. Pak platí záruční doba v délce, jak je uvedena u jednotlivých výrobků, zejména ze skupiny kosmetiky a potravinových doplňků. Reklamace se nevztahuje na vady zboží způsobené nevhodným zacházením, skladováním a špatnou manipulací ze strany zákazníka. LR má právo vstoupit do vztahu mezi LR partnerem a zákazníkem a autoritativně rozhodnout o způsobu vyřízení reklamace. Reklamace budou vyřízeny bez zbytečného odkladu, maximální lhůta pro vyřízení reklamace je zákonem stanovena do 30 dní, nebo dle domluvy se společností.