UPOZORNĚNÍ

Veškeré fotografie zboží v eshopu jsou pouze ilustrativní, a nemusí zcela odpovídat prodávanému zboží. Na zboží nemusí být shodné popisy a polepy, barva zboží se nemusí zcela shodovat s barvou na fotografii.

1. Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s pravidly obchodu, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních ůdajů.

2. Žádáme Vás, aby jste ve svém zájmu uváděli přesné a pravdivé údaje do objednávkového formuláře. Každá objednávka je po odeslání potvrzena e-mailovou zprávou, ve které máte poslední možnost zkontrolovat správnost vyplněných ůdajů. Pokud je v objednávce z nějakého důvodu chyba, neprodleně nás kontaktujte.

3. Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně cen, platí vždy ceny uvedené v již uskutečněné objednávce.

4. Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, nějaké chybějící či nepřesné údaje apod. 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

Zákazník je oprávněn vrátit zboží do 2 týdnů od jeho nákupu pouze v těchto případech: - při chybné dodávce,  při výrobních vadách, pokud je zboží dodáno poškozené a není reklamováno u přepravní společnosti, kdy k poškození došlo špatnou manipulací ze strany dopravce (Česká pošta, DPD a jiné). 

ZBOŽÍ, KTERÉ NELZE VRÁTIT:

Výrobky úmyslně poškozené, výrobky, které nejsou vhodné pro opětovný prodej z důvodu špatné manipulace a nevhodného skladování, použité výrobky, nelze vracet jednotlivé produkty v případě, že byly nakoupeny jako součást sady.

REKLAMACE VADNÉHO ZBOŽÍ:

Záruční doba je v délce 24 měsíců od převzetí zboží/výrobku, pokud se nejedná o zboží/výrobek s kratší dobou exspirace danou společností. Pak platí záruční doba v délce, jak je uvedena u jednotlivých výrobků, zejména ze skupiny kosmetiky a potravinových doplňků. Reklamace se nevztahuje na vady zboží způsobené nevhodným zacházením, skladováním a špatnou manipulací ze strany zákazníka. LR má právo vstoupit do vztahu mezi LR partnerem a zákazníkem a autoritativně rozhodnout o způsobu vyřízení reklamace. Reklamace budou vyřízeny bez zbytečného odkladu, maximální lhůta pro vyřízení reklamace je zákonem stanovena do 30 dní, nebo dle domluvy se společností. 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.